Wickey
Wickey logo

De speeltorenfabriek

In verband met de feestdagen kunnen de levertijden, die op de productpagina's zijn aangegeven, afwijken.

Verzending en Levering

Levering

Wij leveren onze speeltoestellen via een transportbedrijf. Kleinere accessoires leveren wij per pakketdienst.

Aangezien wij door bijna heel Europa leveren, werken wij samen met een groot aantal transportbedrijven. Bij kleinere pakketjes werken we met verschillende pakketdiensten samen.

Safety first - is ons motto bij de verpakking! Je ontvangt onze spullen veilig en stevig verpakt in een pakket of op een pallet met beschermfolie. Ook grotere pakketten zoals speeltoestellen of schommels levert het transportbedrijf veilig tot bij jouw op de stoep.

Over het algemeen moet je bij het aannemen van de levering letten op schade die van buiten zichtbaar is en indien er ernstige schade is het pakket weigeren. Voordat je het speeltoestel gaat opbouwen is het aan te raden om de levering nogmaals grondig te controleren. Kijk aan de hand van de montagehandleiding of je alle onderdelen hebt ontvangen. Denk hierbij aan ontbrekende palen, planken en kleinere onderdelen.

Over het algemeen geldt: één bestelling, één levering! Behalve als je zo ijverig hebt geshopt, dat niet alles in één pakket past. Dan volgen er, afhankelijk van de omvang, meer pakketten.

Het speeltoestel wordt voor jouw huis op de stoep uitgeladen. Daarna wordt dit aan jou overgelaten.

Neem even contact met ons op indien je de geplande leverdatum op korte termijn wilt wijzigen. Wij geven dit dan door aan het transportbedrijf en er wordt dan eenvoudig een nieuwe levertermijn ingepland.

Wij verzoeken je deze situatie zoveel mogelijk te vermijden, om de daarmee gepaard gaande extra werkzaamheden voor alle betrokken partijen zo laag mogelijk te houden. Als je toch niet in staat bent om bij de afspraak aanwezig te zijn, zullen wij in actie komen: in dit geval neemt het transportbedrijf met ons contact op en zullen wij met jouw contact opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Levermogelijkheden

Alhoewel wij onze klanten graag allemaal persoonlijk zouden willen begroeten, is het omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk om je bestelling ter plaatse af te halen.

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling uiteraard wel laten leveren op het adres van een persoon die deze graag voor je wil aannemen.

Dit is omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk, maar desalniettemin proberen we om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren.

Je hebt de mogelijkheid om de datum van de levering samen met het transportbedrijf in te plannen. Het tijdstip van de levering hangt echter van de route van het transportbedrijf af.

Ja zeker, wij zijn multicultureel onderweg! Wij zijn er trots op, dat wij onze speeltoestellen ondertussen in veel verschillende landen binnen Europa te koop kunnen aanbieden.

Op zaterdag en zondag hebben onze transportbedrijven hun welverdiende weekend. Jij toch hopelijk ook?

Verzendkosten

Bij een bestelling vanaf € 50,- word deze gratis bij je thuis bezorgd. Uitzonderingen gelden voor eilanden en slecht bereikbare gebieden. Meer informatie hierover vind je hier: Bestelling & Levering.

Een klein nadeel heeft een non-stop-vakantiegevoel helaas toch: ja, hiervoor gelden er toeslagen. Bekijk de toeslagen voor jouw land/eiland op onze website.

Status van de verzending

Je krijgt een verzendbevestiging inclusief een track&trace nummer. Zo kun je zonder problemen de actuele status van je bestelling bekijken.

Levertijd

De gemiddelde levertijd staat aangegeven naast het desbetreffende product op onze website.

Als je meerdere artikelen met verschillende levertijden bestelt, dan kun je je het beste op de langst aangegeven levertijd oriënteren. Houdt er bovendien rekening mee dat je levering uit meerdere pakketten kan bestaan.